Mikor van gond az informatikai rendszereddel?

Fordult már elő veled olyan, hogy érkezett valami tennivaló és hirtelen nem tudtad, hogy ezt hogyan, hova rögzítsed? Mi a következő lépés ezzel a feladattal, pedig napjában több hasonló is van? Vagy, hogy hova kell nyúlnod az információért, ami a feladat elindításához szükséges?

Ha igen, akkor ebből tudhatod, hogy valami hiányzik még az informatikai rendszeredben vagy valami nem optimálisan működik! Nekünk több rendszerünk is van a különböző feladatok elvégzésére, attól függően, hogy a cég melyik üzletágához tartozó feladatról van szó. Ezek a rendszerek ilyen-olyan módon csatlakoznak egymáshoz. Előfordul, hogy adatokat duplán kell rögzíteni, módosítani. Ráadásul vannak adatkommunikációs részek, amelyek nem automatikusak. Ezek mind gondot okoznak és hiba forrása lehet.

Mi azon (is) dolgozunk, hogy ezeket a problémás részeket felszámoljuk vagy automatizáljuk.

2 Responses to “Mikor van gond az informatikai rendszereddel?”


  • Miből áll nálatok a “problémás részek felszámolása”?
    – új, integrált alkalmazás bevezetése
    – vagy a több rendszer között interfészek létrehozása?

    Mi történik utána az inkonzisztens és redundáns adatokkal?
    Hogyan méritek föl ezeket a réseket?

    üdv

  • Lehet ez egy új rendszer bevezetése, de lehet, hogy egy interfaci létrehozása szükséges. A konkrét helyzet dönti el.

    Inkonzisztens, redundáns adatokat és a rések felmérésére sem tudok általános megoldást. A konkrét feladatnál kell ezekkel foglalkozni.

    A lényeg az automatizálása a folyamatoknak, a szükséges manuális beavatkozások csökkentése.

Leave a Reply