Egy új dolgozó első tevékenysége

Írtam már a felhasználók tájékoztatásának fontosságáról, most egy, a napokban megtörtént esetet ismertetnék.

Kaptam egy kör e-mailt egy ismeretlen cégtől (“Rendőrségi tájékoztató”, semmi különös, már láttam párszor). A címzettek között további 50-100 egyéb cím. Részemről egy szomorú “megint egy szokásos” gondolattal töröltem és nem fogalalkoztam a kérdéssel.

Rá egy nappal érkezett ugyanonnan a következő (ugyanannak a címzett körnek, szintén minden e-mail cím látható):

Tisztelt XY!

Elnézését kérjük a továbbított e-mail-el kapcsolatban! Sajnálatos tévedés történt, melyet cégünk egyik új alkalmazottja követett el. Hozzá nem értése miatt továbbította a lenti üzenetet igen kényelmetlen helyzetet teremtve ezzel. Cégünk soha nem élne vissza a legális úton, kitartó munkával és szakértelemmel kialakított ügyfélköre adataival és ígérjük, hogy a jövőben hasonló eset nem ismétlődhet meg!

Köszönjük szíves megértését!

Tisztelettel,
[ügyvezető igazgató]

Láthatóan nem mindenki viselte nyugodtan az eredeti e-mailt.

Ha nem szeretnéd, hogy Neked is magyarázkodni kelljen és esetleg egy új dolgozó tudatlansága miatt, a céged jó hírneve szenvedjen csorbát, szükséged van egy szabályzatra és azt belépés után, mindenkinek el kell olvasnia és aláírnia! Sajnos nem mindenki van tisztában, azzal, hogy mit lehet és mit nem!

Erről jutott eszembe egy régebbi hasonló történet. Szintén új dolgozó az első munkanapján, azonnal MSN Messenger-t telepített a gépére. Erre érkezett a főnök és jól leszúrta. Ő pedig nézett nagyon, mert “az előző helyen ez lehetett, nem tudta, hogy itt tilos.

Szóval ki követte el a hibát a fenti esetekben?

0 Responses to “Egy új dolgozó első tevékenysége”


  • No Comments

Leave a Reply