Referencia fontossága

Amikor új ügyviteli, számlázó, készletnyilvántartó, ügyfélkezelő, stb. szoftver bevezetése előtt áll a céged, akkor az egyik legnehezebb lépés kiválasztani a megfelelő rendszert.

Függetlenül attól, hogy egyedi rendszer fejlesztetésébe kezd a céged vagy egy, a piacon kapható “dobozos” terméket vásároltok meg, egyik legfontosabb (ha nem “a” legfontosabb) a döntés előtt ellenőrizni a program készítő, szállító, bevezetést végző cég referenciáit.

Mi is elkövettük 7 éve azt a hibát, hogy amikor egy új számlázó és készletnyilvántartó rendszer megvásárlását döntöttük el, nem hallgattunk a referenciában szereplő cégre. Előre jelezték azokat a hibákat, amelyekkel aztán találkoztunk is. Megvettük a rendszert, ami egyéb szempontok miatt megfelelőnek tűnt.
Végül másfél év után tudomásul vettük, hogy rossz választás volt. Ekkor döntött a cégvezetés a rendszer lecserélésén. Rengeteg idő, idegeskedés és felesleges kiadástól kímélhettük volna meg magunkat…

Nem elég, hogy neves cég szállítja a megvásárolni kívánt rendszert, fontos ténylegesen beszélni is a referenciákkal és meghallgatni a tanácsaikat.

Nem szabad elfelejteni, hogy mennyire fontos a cég működése szempontjából a jó ügyviteli rendszer.

0 Responses to “Referencia fontossága”


  • No Comments

Leave a Reply